سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ردازنده پرداخت های رمز ارزی از تورگ برای تجارت های اینترنتی استف

دوبی، امارات متحده ی عربی و بنگلار، کارناتاکا، هندوستان: در ادامه ی قرار گرفتن در لیست چندین صرافی ارز دیجیتال، تورگ قدم بعدی خود را با امضای قراردادی با شرکت کوین پیمنتس، رهبر و پیشرو در پردازش پرداخت توسط آلت کوین ها در جهان، برداشته است. این امر پیشرفت کاربرد محور تورگ در سطح جهانی را از یک دارایی شخصی در کیف پول الکترونیکی بودن به وسیله ای برای مبادلات کالا و خدمات در جهان ارتقا داده است.

 

کوین پیمنتس در بیش از 200 کشور جهان فعالیت دارد و به بیش از 70 هزار شخص در سر تا سر جهان خدمات ارائه می دهد. این اشخاص شامل نه فقط مغازه ها و فروشگاه ها، بلکه شامل تجارت های بنگاه به بنگاه[1]   ، مکان های توریستی، خدمات اینترنتی و چندین تجارت دیگر می شود که محدود به خدمات بهداشتی ، خرید و فروش خودرو، رستوران ها و کافه ها، گیم نت ها و خدمات ارز دیجیتال نیست.

 

همکاری با کوین پیمنتس، تورگ در دقیقا در مسیر خود به سمت تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال دارای مقبولیت و کاربرد محور در جهان قرار داده است. بعنوان نخستین یوتیلی میم جهان، این ارز به سرعت در حال تبدیل شدن به رمز ارزی برای آینده بشریت است. تورگ این مهم را با امکان پذیر کردن معاملات تجاری آنی در موارد بسیاری که همواره در حال افزایش است، انجام خواهد داد. با کمک کوین پیمنتس، تورگ در حال تبدیل شدن به یوتیلی میمی جهت استفاده روزانه ی تمام مردم جهان، اعم از فقیر و غنی است. طیق گفته ی سخنگوی تورگ، ادغام تورگ با کیف پول الکترونیکی کوین پیمنت[2]، به کاربران تورگ در سرتاسر جهان این اجازه را داده که از تورگ برای پرداخت هزینه ی کالاها و خدمات مختلف به تعداد زیادی از تجار و شرکت ها در کل دنیا استفاده بکنند. این یک قدم رو به جلوی بزرگ برای تورگ است. هدف ما این است که روزی کاربران ما از تورگ برای تمامی نیاز های خود، از یک لیوان قهوه کوچک تا خریدی بزرگ مثل یک فراری استفاده بکنند.

 

این حرکت پایه گذار سومین قدم بزرگ تورگ در جهت تبدیل شدن به ارزی پایدار و کاربردی است که با قرارگرفتن در لیست یونی سووپ[3] در تاریخ 20 جولای 2021 شروع شده است. اولین قدم در قرارگرفتن در لیست برترین صرافی نامتمرکز جهان، صلاحیت تورگ را بعنوان یک رمز ارز تایید کرد. قدم بعدی قرار گرفتن در چندین صرافی متمرکز یکی پس از دیگری بود. این امر به جامعه ی جهانی معامله گران رمز ارز ها اجازه داد تا تورگ را به راحتی در صرافی دلخواه خود خرید و فروش بکنند. تورگ به کمک این کار، مقبولیت و گردش مورد نیاز برای ارزی جدید را بدست آورد. اکنون با همکاری تورگ و کوین پیمنتس، تورگ بعنوان ارزی که از آن برای پرداخت طیف وسیعی از خدمات می شود استفاده کرد، شناخته می شود.

 

برای بنیاد تورگ، این موضوع نه تنها هدف اصلی آن ها نیست، بلکه فقط شروع کار است.  هدف آن ها متمرکز کردن تکنولوژی مالی آینده نگر در جهت افزایش کیفیت زندگی انسان ها با پیمودن راه پیشرفت انسان به طور کاملا واضح و دموکراتیکی است. حتی با وجود این که پیشرفت تورگ بعنوان یک یوتلی میم رضایت بخش بوده است، آن ها همچنان با جاه طلبی زیاد، هدف اصلی خود را ماموریت خود برای خدمت به انسان قرار داده اند. به همین دلیل، تورگ به پیشرف و کشف موقعیت های جدید برای کمک به پیشرفت انسان ها با استفاده از زیرساخت ها، تکنولوژی و منابع خود ادامه خواهد داد.

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 
منبع خبر = https://b2n.ir/j07444