سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه بزرگ و قدرتمند وغیرمتمرکز جهانی تورگ(torg)به زودی به بازار

معرفی تورگ torg)   )

تورگ یک راه حل ثابت و جهانیه که نسل امروزی ارزهای دیجیتال رو در جهت اراِه خدمات جهانی یک قدم به جلو میبره.نیاز های انسان به این ارزها بسیار زیاد و گسترده است،اونها مصله یک فروشگکاه مفید با امکانات و تنظیمات فراوان میمونند.

خدمات تورگ به گسترش مفهوم ارزهای معمولی به مفهوم کاملا جدیدی از اونها با توجه به کاربردشون و بر اساس ارزشی که دارند تمرکز دارد.

چرا مردم باید به تورگ اعتماد کنند؟؟

خوب تورگ از قبل تایید شدست و همچنین تو بروکر معتبر یونی سوآپ (uniswap) در دسترسه،تورگ چیزی رو از کسی مخفی نکرده و به گفته خودش هیچ بلوک شخصی ای نداره و کاملا غیر متمرکزه.

توزیع صددرصدی این ارز از تمام منابع موجود به بازار ازاد انجام شده ،بنابراین هرکسی میتونه معاملاتش رو تو بازار ازاد انجام بده، تورگ یک عرضه خوب،دموکراتیک،منصفانه و کامل ایجاد کرده حتی منتشر کنندگان ، کارمندان،توسعه دهندگان،بازاریابان و هر شخص دیگری در تیم تورگ موظف اند که مانند شما این ارز رو از مارکت ازاد تهیه کنند که این موضوع خیلی به شفاف سازی و اعتماد سازیه این ارز کمک میکند.

برای مثال دیگه ای از این شفافیت صددرصدی میتونیم بگیم که تمام معاملات و صاحبان این ارز برای تمام افراد کاملا مشخص میباشند.

نقسه های تکمیل شده ی تورگ چی هستند؟

ارز(سکه)های تورگ هر روز به بازار عرضه میشند چون خیلی زود شروع به لیست بندی کردند و به همین دلیل سرمایه گذاران در حال خرید هستند.سکه های تورگ در جاهای بسیار زیادی لیست(عرضه)شده اند به عنوان مثال در hobbit,coinpakira,livecoin,coincodex,… .این ارز به سرعت در حال رشد است رتبه این ارز در بین ارزهای دیگر 4270 هست بنابریان میتونید ببینید که این ایده با چجه سرعتی در حال رشد است.

آینده ارز تورگ

با ایجاد ارتباطات عمیق بین جامعه ارزهای دیجیتال،دولت ها و در نهایت تمام جمعیت جهان شکلی روشنتر و شفاف تری در داد و ستد ها در جهت خدمت به جامعه بشری ارایه داده است.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/f03669