سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه جهانی تورگ (Torg) به زودی با رشد خیره کننده صد در صدی وارد

 

اما تورگ چیست؟

تورگ را می‌توان به عنوان یک رمزارز پایدار و جهانی تعریف کرد که نسل جدیدی از رمزارزها را ارائه می‌دهد و یک منفعت همگانی در پی خواهد داشت. در حال حاضر، زندگی انسان با رمزارزها به گونه ای گره خورده و این امکان را فراهم کرده تا بتوانیم مبادلات مالی را به هر نحو و گونه ای که خواستیم انجام بدهیم. تورگ از این قائله مستثنی نیست و معنی میم کوین و جوک کوین که از رمزارزهای بسیار ساده و بی حاشیه تشکیل می‌شوند را توانست تغییر دهد و تصویر جدیدی از یک رمزارز باارزش را ایجاد کند.

چرا باید به تورگ اعتماد کرد؟

تورگ توانست تاییدیه کمپانی بزرگ یونی سپ (Uniswap  ) را از آن خود کند و همین می‌توان دلیلی باشد برای شفافیت کار این رمزارز. تورگ یک رمزارز غیرمتمرکز است و دارای هیچ شبکه و مبادلات پنهان نمی‌باشد. این رمزارز به طور گسترده در بازار آزاد موجود است و به همین دلیل همه افرادی که در این رمزارز سرمایه گذاری کرده‌اند می‌توانند معاملات خود را در بازار آزاد به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهند. نکته جالب توجه اینجاست که حتی مدیر ارشد تورگ، توسعه دهندگان و بازاریابان این رمزارز باید معاملات تورگ را همانند بقیه افراد معمولی، در بازار آزاد انجام دهند که همین امر می‌تواند مهر تاییدی بر معاملات تورگ باشد. تمامی دلایل ذکر شده، باعث شده تا مبادلات، مالکیت و خرید و فروش این رمزارز،  مورد اعتماد بسیاری از افراد باشد. 

آینده تورگ چگونه تصور می‌شود؟

تورگ به صورت روزانه همانند بقیه رمزارزهای استخراج می‌شود. نکته مثبت اینجاست که این رمزارز زودتر از بقیه ارزهای دیجیتال در لیست رمزارزها ظاهر می‌شود تا سرمایه گذاران و خریداران بتوانند آن را با سرعت و به سهولت خرید و فروش کنند. این رمزارز در بسیاری از صرافی های مجاز مانند livecoin، coinpakira، hobbit و coincodex برای خرید و فروش موجود می‌باشد. تورگ به سرعت در حال رشد است و رتبه آن 4270 می‌باشد که همین باعث شده تا این رمزارز از نمودار صعودی برخوردار باشد. 

آینده تورگ به چه سمتی در حال حرکت است؟

تورگ در حال ترسیم راهی روشن برای تسهیل معاملات مالی و هم‌چنین ایجاد یک رابطه عمیق بین سهام‌داران، جوامع رمزارزی و دولتهاست تا از این طریق بتواند این خود را به صورت جهانی در اختیار کاربران قرار دهد.

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

ترید در صرافی هات بیت

منبع خبر = https://b2n.ir/f03669