سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توکن های تورگ

تورگ در 20 ژانویه 2021 راه‌اندازی شد‌. تورگ،  توکن ERC-20      است که کاملاً غیر متمرکز است. ویژگی کاربردی بودن این رمز ارز  در سرتاسر جهان (utilitymeme   آن را منحصر به فرد کرده است. در حقیقت، مفهوم جدیدی را با خود به دنیای ارزهای دیجیتال وارد کرده است که شاخصی برای ارزش‌گذاری آن محسوب می شود.

بر اساس اطلاعتی که در  لایت پیپر]  شرکت  منتشر شده است. منحصر به فرد بودن تورگ از کامل بودن مفهوم‌‌سازی  آن به  عنوان ارز غیر‌متمرکز نشأت می ­گیرد که براساس تعادلی آگاهانه از ویژگی‌هایی است که ذاتاً در تناقضند اما در عین حال از مطلوبیت بالایی از جمله: تمرکز زدایی، امنیت، ثبات( نوسانات مدیریت شده) برخوردارند.

با عرض?  کل 777 میلیارد توکن، عرضه در گردش تورگ شامل  صد در صد از توکن هایش می‌شود، زیرا هیچ یک از آنها قبل از عرضه در بازار آزاد توزیع نشده‌اند.

به گفت? سخنگوی TORG:«، ادغام  آن با CoinPayments برای  کاربران‌مان در سرتاسر دنیا این امکان را فراهم کرده است  تا با رمز ارز تورگ  که خریداری کرده­اندف هزین? کالاها و خدمات به پذیرندگان  آن در جهان را پرداخت کنند.این راهی‌ عالی برای تورگ است تا به عنوان ارز کاربردی جهانی شناخته شود. مشتاقانه منتظریم تا کاربران‌مان در سراسر دنیا با رمز ارز تورگ خود هزین? خریدهای خود را  صرف نظر از کم یا زیاد بودن آن خواه  فنجانی قهوه باشد  یا ماشین فراری پرداخت کنند.
پذیرندگان Coinpayments می توانند از طریق حساب های خود ارز تورگ را ذخیره، ارسال و دریافت کنند.

بیانیه رفع مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این صفحه بازتابی از  نظرات کارمندان، نمایندگان و مسئولین شرکت های CoinPaymentsو   Hodltech OÜ   نیست و در قبال صحت هرگونه محتوا ، یا تبلیغات ، محصولات ، کالاها ، خدمات  یا سایر اظهارات ، در این صفحه هیچ گونه مسئولیتی  از طرف آنها به عهده گرفته نشده است. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی در رابطه با این نهاد یا محتوا و اظهارات این صفحه ، تحقیقات  لازم را انجام دهند. همچنین  در برابر تبعات ناشی از هرگونه استفاده از مضامین این  محتویات، اظهارات ، محصولات ، کالا یا خدمات ذکر شده در  این صفحه،  به طور مستقیم یا غیر مستقیم هیچ گونه مسئولیتی بر عهده شرکت Coinpayments   نیست.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/q69018