سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تورگ با کوین پیمنت، درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال، ادغام میشود.

فلسفه شکل‌گیری تورگ ، اولین رمز ارز کاربردی جهان ، ساده است:  ارزی که دارندگان آن  نتوانند در پرداخت‌‌های خود  از آن استفاده می کنند،  آیا ارزشمند است؟  از ابتدای شکل‌گیری، شرکت تورگ متعهد شده است که بر کاربرد‌پذیری رمز ارز تورگ تمرکز کند تا بتواند از این طریق به نیازهای مالی مشترک مردم و مشاغل در سراسر جهان پاسخ دهد.

اولین رمز ارز کاربردی جهانی برای پرداخت هزینه کالا ها و خدمات از آمادگی لازم برخوردار است. 

ادغام آن با کوین پیمنت تضمینی برای متعهد بود این رمز ارز بر اصل کاربردپذیری است.   در نتیجه ، دارندگان تورگ اکنون می توانند هزینه کالاها و خدمات خود را به کمک این رمز ارز پرداخت کنند.  بر اساس بیانیه شرکت ، «ادغام رمز ارز تورگ با کوین پیمنت کاربران جهانی­مان را قادر می سازد تا با ارز تورگ هزین? طیف وسیعی از  کالاها و خدمات را به اپراتورهای طرف قرارداد با این  ارز در  سراسر جهان را پرداخت کنند.

کوین پیمنت در  بیش از 200 کشور جهان فعال است. طرف قرارداد با  بیش از 70،000 اپراتور  در سطح جهان است که به تمام آنها خدمات‌رسانی می‌کند.  این اپراتورها نه تنها شامل  کسب‌کارهای  کوچک و بازارهای کالا و خدمات می­شود  بلکه  معاملات تجاری ، امکانات گردشگری ، خدمات اینترنتی و چندین بخش دیگر از  جمله مراقبت های بهداشتی ، نمایندگی های خودرو ، رستوران ها و کافه ها ، بازی ها و خدمات رمزنگاری  را نیز در بر می‌گیرد. شرکت تورگ   از طریق مشارکت خود با کوین پیمنت  قادر خواهد بود تا به تمام افراد با زمینه های متفاوت اقتصادی و اجتماعی که دارند در سرتاسر دنیا طیف وسیعی از خدمات را ارائه دهد تا هدف کاربردپذیری رمز ارز تورگ محقق شود.

فناوری های مالی در خدمت بشریت، یکی از جنبه های بسیار مهم از  مأموریت  تورگ برای قرار دادن فناوری مالی در خدمت بشر است تا بتواند  به تمام مردم با توجه به ذهنیت های متفاوت اجتماعی و اقتصادی که دارند، خدمات‌رسانی کند.   طبق گفت? بنیان‌گذاران این شرکت، «تورگ فرصتی‌ست که به ما کمک می­کند تا با بهبود انتخاب ها و فرصت های مالی برای مردم در سراسر جهان ، در هر شرایطی که قرار دارند  یا هر نیازی که دارند تغییراتی در سرتاسر آن ایجاد کنیم تا شرایط را بهبود ببخشیم.   معتقدیم که افراد ثروتمند و فقیر می­توانند به صورت یکسان از یک ارز رمزنگاری شده به طور ایمن ، شفاف و سریع برای انواع معاملات اقتصادی خود استفاده کنند، . »

تحقق دیدگاه مفید بودن جهانی آن  برای بشریت مستلزم پذیرش گسترده کاربردپذیری این رمز ارز در سرتاسر جهان است. هدف شرکت تورگ این است که این ارز را را در فهرست رمز ارزهای برخی از شناخته­شده­ ترین و پرکاربردترین صرافی­های جهان قرار دهد.  از زمان قرار گرفتن تورگ  در UNISWAP[1] در 20 ژوانویه 2021 ، در 12 صرافی متمرکز خرید و فروش می شود که تعداد صرافی ها رو به افزایش است.

با این حال ، برای شرکت تورگ این فقط آغازی محسوب می ‌شود و هدف نهایی نخواهد بود.  بر اساس گفته های مسئولین این شرکت در خبرهای منتشر شده: «با وجود اینکه ما از راه­اندازی تورگ و ادغام آن با کوین پیمنت بسیار راضی هستیم  اما حتی نمی‌توانیم بگوییم که یک درصد از چشم‌اندازمان کامل شده باشد.  هنوز مسیر طولانی در پیش داریم.» "

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/j07444