سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تورگ در صرافی کوین تایگر (CoinTiger) خرید و فروش خواهد شد.

کاربران محترم کوین تایگر، مفتخریم که اعلام کنیم تورگ به زودی برای خرید و فروش در این صرافی در دسترس خواهد. هم‌چنین این رمزارز همراه با جفت خود یعنی تتر در صرافی آنلاین ناول زون (NovelZone  ) نیز قرار خواهد گرفت.

زمان بندی در انجام معاملات به شرح زیر است:

1- سپرده‌گذاری از ساعت 6 روز 21 آگوست 2021

2- خرید و فروش از ساعت 10 صبح روز 12 آگوست 2021

3- برداشت از ساعت 10 صبح روز 12 آگوست 2021

درباره ی تورگ

تورگ تنها یک رمزارز معمولی نیست، بلکه اولین یوتیلی میم (ارز کاربردی جهانی) می‌باشد که پایدار محور و غیرمتمرکز است. این رمزارز در رشد فعالیت‌های اقتصادی،  افزایش فرصت‌های بیشتر برای جوانان و کنار گذاشتن محدودیت‌های اقتصادی برای افراد کم‌درآمد جامعه هدف گذاری کرده است.

ماموریت تورگ ایجاد یک اقتصاد بهتر برای بشریت است، و این امر نتنها در گفتمان انجام شده، بلکه جامه عمل به خود پوشانده و در دنیای رمزارز تعبیه شده است. هم‌چنین غیرمتمرکز بودن و نقش این رمزارز باعث شده است تا تورگ در هدف و ارزشهای خود ثابت قدم باشد.

اطلاعات مرتبط

1- ساختار هزینه

2- قوانین خرید و فروش

هشدار: سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از ریسک بالایی برخوردار است. لطفا، با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید. صرافی CoinTiger تلاش خواهد کرد تا کوین های با کیفیت ارائه دهد، اگرچه که مسئولیتی در قبال زیان شما به عهده نخواهد گرفت.

تیم کوین تایگر

درباره‌ی کوین تایگر

تایگر در پلتفرم‌های مختلف از جمله، iOS، Android، Web و سیستم خدمات معاملات (سیستم هایی مانند FIAT, Future, and Leveraged Tokens Trading, Ticker Capital, Lab, Security Alliance, Tiger Knights, IEO, Tiger Forum),) در دسترس است. کوین تایگر در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین صرافی های دنیا می‌باشد که شعبه های خود در کشورهایی همچون کره، ژاپن، روسیه و ایتالیا تشکیل داده است. کوین تایگر در نوامبر سال 2017 تاسیس شد و هم‌اکنون از 4 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا برخوردار است. هم‌چنین این صرافی خدمات خرید و فروش و سرمایه‌گذاری خود را در 158 کشور دنیا با بیش از 100 نوع رمزارز معتبر و با کیفیت گسترش داده است. کوین تایگر اولین صرافی می‌باشد که ا کوین بومی خود یعنی TigerCash، را توسعه داده و به طور 100 درصد مساوی، به سهام‌دارن خود ارائه کرده است. اولین اقدامی که کوین تایگر انجام داده است، ارائه خدمات کاربردی با امنیت و کیفیت بالا به کاربران خود می‌باشد که این اقدامات همراه با معاملات آسان و سریع، بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار داده است.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/w10763